Denhär jävla rubriken asså

Ska försöka sova snart, måste verkligen försöka vända tillbaka dygnen nu innan skolan börjar annars kommer det att bli jobbigt! Har som vanligt inget intressant att berätta för er men funderar på att gå upp tidigt imorgon och ta en promenad eller något.. bara komma ut liksom. Sen ska jag nog göra lite 'plikter' som kallar på en, börjar bli lite stressigt nu. Sen efter det tänkte jag städa.. jättekul jag vet, och så ska jag fixa mina naglar som jag inte gjort på väldigt väldigt länge nu. Ja, var väl typ det jag hade som planer för morgondagen iallafall! Inte ett dugg intressant men that's the way it is!  Justja en till sak, ska ju tatuera mig i Februari nästa år och har fortfarande inte kommit på vad jag ska göra.. vill ha något som sticker ut men ändå berör mig på något sätt. Jaja får fundera mer på det! Skriver igen vid ett senare tillfälle, Chao!

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig.

E-postadress: (var inte orolig, ingen kommer att se den.)

Har du en blogg? isåfall skriv den här!:

Kommentar:

Trackbacks
RSS 2.0