10 Juni

Badade för ett tag sen och är nu helt nedkyld, har också möblerat om idag och gjort mig av med min gamla soffa som var GALET FUL och för stor för mitt rum dessutom! Nu är allt som jag vill ha det, få möbler, stilrent och snyggt! :) bar ner soffan för trappen dessutom och trodde jag skulle dö!
Imorgon ska jag sola och ta itu med min garderob och havet med alla kläder! har redan rensat ur 2 kassar och ändå får saker och ting inte plats, men det får bli som det blir imorgon med det. Nu blir det tvmys i sängen innan sovdags, är jätte trött efter allt fixande & donande idag! :)
'
Två smådåliga bilder men det får duga!

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig.

E-postadress: (var inte orolig, ingen kommer att se den.)

Har du en blogg? isåfall skriv den här!:

Kommentar:

Trackbacks
RSS 2.0