Jag siktar långt för det är dit jag vill komma.

Vaknade vid 11 tiden med världens jävla huvudvärk och mensvärk, pallra mig upp och tog en cigg och drack lite vatten. Sen skulle jag sätta på tvn och märker att boxern inte funkar så pappa fixa det åt mig. Idag suger vädret getballe så blir att sitta inne med musik, film och lite mat!
Postat av: Karolin

Antar att jag får skriva det här i och med att du inte ser på facebook ;) jag har inge pengar på luren, så kan inte svara på sms eller något :( därför jag inte svara, men tack så mycket för hjälpen gumman!

Svar: Haha jaha :o Ja för jag undra om du hade tuppat av eftersom du var så uppspelt haha ;) men då vet jag! =)
None None

2012-06-16 @ 18:48:34
URL: http://johanssonkarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig.

E-postadress: (var inte orolig, ingen kommer att se den.)

Har du en blogg? isåfall skriv den här!:

Kommentar:

Trackbacks
RSS 2.0