Natt

Ni anar inte hur uppjagad jag har varit fram tills nu.. Jag satt framför datorn och skulle fixa lite med utseendet osv.. och så klåfingrig som jag är råkar jag ändra något med textstorleken på ett visst område och allt fuckade till sig totalt, trodde att jag skulle dö bokstavligt. Så skrev till Linda i panik och efter många försök kom hon med ett förslag som återställde allt! Hoppa fan av glädje alltså! bara ÄLSKAR den kvinnan ibland asså, my saviuuurr!
Imorgon bitti hade jag iallafall tänkt att ta en morgon runda till fots och få upp pulsen lite, sen senare mot kvällen blir det att dra till holmen med några och dricka lite, skojskojs. Aja, detta får avsluta inlägget, hörs senare chaao!

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig.

E-postadress: (var inte orolig, ingen kommer att se den.)

Har du en blogg? isåfall skriv den här!:

Kommentar:

Trackbacks
RSS 2.0