Sömnproblem på menyn.

Kan icke sova, bara vrider och vänder på mig, ska upp om ca 5 timmar så hoppas på att få någon timmes sömn iallafall. Slutar kl 4 så det är ju inte små skittimmar man ska vara alert i heller.
Kan ju också säga att min jävla statistik-mätare dampar järnet. Hoppas skiten rättar till sig soon!
Sen kan jag med säga att jag vill shoppa nuuuuuuu! Vet vad ni tänker, ''vilket jävla tjaat''! Men det är faktiskt sant, vill shoppa massa fint buhuu :'(
Aja, ska sluta tycka synd om mig själv och slöglo lite på nätet i hopp om att John Blund kommer på besök, skulle verkligen behöva honom nu. Bjuder på en nattlig bild också bara för er mina sötisar.

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig.

E-postadress: (var inte orolig, ingen kommer att se den.)

Har du en blogg? isåfall skriv den här!:

Kommentar:

Trackbacks
RSS 2.0